Bogactwo brandingu Rozmowy z twórcami największych polskich marek - Adam Lis | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-2577-3
EAN: 9788301225773
Liczba stron: 152
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

57,93 zł

57,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-09-09
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel

Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę?
Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów.
Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi?

„Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.

Inni klienci sprawdzali również

Pieśń harfy - Levi Henriksen | mała okładka
-40 %

Pieśń harfy

Levi Henriksen

6.9 / 10 (108 ocen)

23,87 zł 23,87 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

17,70 zł 15,17 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

22,99 zł 5,00 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

25,99 zł 25,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Serce umiera ostatnie
 - Margaret Atwood | mała okładka
-39 %

Serce umiera ostatnie

Margaret Atwood

6.2 / 10 (511 ocen)

24,28 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

36,17 zł 25,88 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

16,30 zł 16,30 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

32,65 zł 32,43 zł - najniższa cena 56,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem