Strategie budowania marki i rozwoju handlu Nowe trendy i wyzwania dla marketingu -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2382-0
EAN: 9788320823820
Liczba stron: 186
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 59,90 zł

39,76 zł

39,76 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,90 zł - sugerowana cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-09-09
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego.
z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora

Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.
z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

To wszystko matematyka! - Louart Carina | mała okładka
-41 %

To wszystko matematyka!

Carina Louart

7.6 / 10 (12 ocen)

23,49 zł 22,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Krzycz, jeśli żyjesz
 - Cyryl Sone | mała okładka
-35 %

Krzycz, jeśli żyjesz

Cyryl Sone

6.8 / 10 (607 ocen)

32,49 zł 32,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Jakby jutra nie było
 - Tomasz Kieres | mała okładka
-31 %

Jakby jutra nie było

Tomasz Kieres

7.3 / 10 (152 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

32,49 zł 32,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

51,99 zł 51,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

Zasłużyć na szczęście
 - Anna Karpińska | mała okładka
-38 %

Zasłużyć na szczęście

Anna Karpińska

8.2 / 10 (120 ocen)

28,51 zł 27,61 zł - najniższa cena 46,00 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Wielcy szpiedzy PRL - Sławomir Koper | mała okładka
-40 %

Wielcy szpiedzy PRL

Sławomir Koper

7.0 / 10 (4 oceny)

26,85 zł 25,64 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-20 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

56,06 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem