Zarządzanie marketingowe - Rosa Grażyna | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-255-4391-4
EAN: 9788325543914
Liczba stron: 322
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 49,00 zł

49,00 zł

Produkt niedostępny

45,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.
Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do:
studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Inni klienci sprawdzali również

Krwawa jatka, tom 3 - Frank Miller | mała okładka
-22 %

Krwawa jatka, tom 3

Frank Miller

7.5 / 10 (250 ocen)

38,84 zł 37,88 zł - najniższa cena 50,00 zł - cena detaliczna

20,21 zł 20,21 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Uśmiech losu - Katarzyna Michalak | mała okładka
-35 %

Uśmiech losu

Katarzyna Michalak

7.8 / 10 (587 ocen)

25,99 zł 25,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

25,99 zł 25,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Topieliska - Ewa Przydryga | mała okładka
-38 %

Topieliska

Ewa Przydryga

7.0 / 10 (2016 ocen)

24,61 zł 24,61 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

35,74 zł 35,74 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

40,43 zł 40,43 zł - najniższa cena 55,90 zł - cena detaliczna

29,21 zł 29,21 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

31,69 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

34,43 zł 34,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-20 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

56,06 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem