Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki Zmiany strategii - Bazydło-Egier Daria, Słaby Teresa | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-820-9160-1
EAN: 9788382091601
Liczba stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 45,00 zł

37,82 zł

37,82 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

45,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-09-09
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.
Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami.
Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce.
W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.

Inni klienci sprawdzali również

28,27 zł 28,80 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

25,19 zł 25,19 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

35,74 zł 35,74 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Italia na talerzu
 - Gaudry Francois-Regis | mała okładka
-35 %

Italia na talerzu

Francois-Regis Gaudry

8.8 / 10 (56 ocen)

149,49 zł 149,49 zł - najniższa cena 229,99 zł - cena detaliczna

W Jej sercu czai się mrok -  | mała okładka
-37 %

W Jej sercu czai się mrok

J.D. Barker

7.8 / 10 (266 ocen)

37,87 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Kompetentny Scrum Master - Kate Hobler | mała okładka
-38 %

Kompetentny Scrum Master

Kate Hobler

30,92 zł 29,21 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Harper Drew. Dziennik katastrofy - Kathy Weeks | mała okładka
-34 %

Harper Drew. Dziennik katastrofy

Kathy Weeks

7.7 / 10 (18 ocen)

26,21 zł 25,30 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

26,54 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Wszystko, co widziałeś - Cyryl Sone | mała okładka
-35 %

Wszystko, co widziałeś

Cyryl Sone

8.1 / 10 (110 ocen)

32,49 zł 32,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem